Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

;-D;-D;-D;-DJarmil Pochylý....moc hezký a karma.;-D

2 0
možnosti
PK

Pěkné. Přesně tak. Kdo mi má co krafat do mojeho nákupu? A menežéři se furt snaží nakupování kazit.

0 0
možnosti
Foto

Limetčiku, jsem rád, že nejsem sám sociopat ;-D

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
MI

Označení 'hala na nákupy' a třeskutý závěr, no byl to zážitek!;-DR^

0 1
možnosti

Ode mne máš dalších pár bodů navíc .-) ... Sbíráš?

1 1
možnosti
OU
Foto

Doufám, že jste si vzal poučení a začal sbírat body!! ;-D

3 0
možnosti
OU

nejlepší asi byl "pitomec bez gumiček" ;-D jinak do velkokrámu chodím nejraději až pozdě večer, když mě tam už žádný davy neohrožují:-)

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS