Diskuse

V síti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Lajkuju, folowuju, obcas pouknu a hlavne preju vse nej k b-dej.

0 0
možnosti
OU
KT

vůbec ti nerozumím. ale jestli chceš, seznámím tě se Schneiderovou. je ze stejného města jako já a zaamlada se jí líbil můj brácha.

0 0
možnosti
OU
SN

Moc se mi to líbilo, vtipný!!!!R^R^

0 0
možnosti
OU
Foto

I já se připojuji s gratulací zde, protože nejsme facebookoví přátelé. Proč nejsme přátelé?

0 0
možnosti
OU
Foto

Já už to teda tak nesleduju, ale stejně myslím, že tohle je za poslední měsíc asi jedinej opravdu vtipnej blog na celým idnesu. R^

0 0
možnosti
OU
OU
OU
RH

A v kolik hodin že se to hodláš zítra natodit? Já abych negratuloval moc brzy! :-D

0 0
možnosti
OU
PK

P11a66v81e91l 10K16u66l83a

6. 8. 2013 13:14

Všechno nejlepší, Libore, k tvým zítřejším narozeninám :-)

0 0
možnosti
OU

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS