Diskuse

Návrat oživlých gramofonů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už dávno nemám ani gramec, ani chassi ... ale stále mám svou první plotnu, kterou jsem koupil na černém trhu někdy v osmdesátých letech a dal za ni, měřeno tehdejšími lováči, docela majlant...350 Kčs :)

0 0
možnosti

Já jsem gramce nikdy neuznával - provozně moc drahé. Proto jsem to řešil lapačem hitů, což byl tuner vlastní výroby (už v té době s digitální stupnicí! - rok 1979!), téměř trvale naladěný na O3, k tomu vylepšená B73 (např. hezčí indikátory, plynulé odmazávání kecání atd.). Ještě ty pásky mám, ale už jsem je tak 25 roků nehrál.

1 0
možnosti

Dire Straits za stravenky? Z měsičního výdaje na stravenky jste mohl zahraniční LP těžko koupit

0 0
možnosti

Taky se chystám na "oživlý gramec". Mám mnoho bezva desek, samože dnes již "prošlých". A taky jednu úděsnou vzpomínku: to když mi máma uprostřed Vaclaváku vysypala z obalu Simon&Garfunkela...Most přes rozbouřené vody. Přežila jsem to, ale těžko:-)

Skvělý vzpomínací blog!:-)

3 0
možnosti

Jo, tu jsem taky měl. Nádherná! R^

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Táta byl velký sběratel desek, gramec máme ještě na chalupě + asi 300ks desek.

Já měla zakázáno na gramec sahat, natož ho pouštět..ale znáš to, zakázaný ovoce. A když nebyli naši doma, naučila jsem se pouštět si desky (hlavně Michaela Jacksona-Thriller).

1 0
možnosti

LP desek mám 477, EP desky mám 4, na SP bych musel zvednout zadek ze židle a jít je spočítat – uff, spočteno – takže SP desek mám 198 a ještě mám 6 desek ve formě pohlednic a pak mám ještě jednu experimentální desku GZ (Gramofonových závodů) o průměru 11 cm. Staré standardní (78 ot/min) šelakové jsme kdysi dali jednomu příbuznému, který je sbíral ...

1 0
možnosti

A kdo z vás zažil jako já hrůznou tragédii rozsednuv si šelakovou (standardní - 78 ot/min) desku s oblíbenou pohádkou :-(:-P?

2 0
možnosti

Já myslím, že mluvený slovo bylo naopak pomalu, na 16. Ale možný to je. Každopádně mě bavilo měnit ty rychlosti. Teda když jsem byl malinkej. :-)

0 0
možnosti

Mně když bylo kolem -nácti, měli jsme doma akorát rádio Blaník a televizor Athos. :-)

1 0
možnosti

Jojo, nostalgie. My televizor Spoletto, hrozně mě bavilo, jak nejdou přepínat ty čudlíky, to chtělo sílu býka. Barevnej jsem si koupil až po 89, fakt.

btw, proč Vám vlastně Vandy říká inspektore? (já jsem hrozně zvědavej) :-)

0 0
možnosti

Dire Straits - Love Over Gold, nebylo to? To vyšlo jakousi podivnou náhodou i v Supraphonu.

Jedna z mých nejmilejších a nejmelancholičtějších vzpomínek na moji drahou mamku. Koupil jsem si v Supraphonu desku Love Over Gold od Dire Straits, bylo mi osmnáct, doma si ji pustil na superaparátu mého geniálního otce - elektrotechnika.

Při skladbě Private Investigations se otočím za sebe, za mnou sedí máti, ani nedutá a po tvářích jí kanou slzy. Holt hudební famílie. Love Over Gold, over all, mami! <3Letos by ti bylo 72. To bys koukala, v jakého podivína jsem dospěl. V

1 0
možnosti

Taky vyšly YES - Close to The Edge, nějací Párplové, Chicago. Jinak všechno pokoutně. Stálo mě to tehdá celý vejplaty. :-)

0 0
možnosti
Foto

inu.. já mám doma ještě Omegu, co jsem dostal od táty. A Karla... ;-D

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

:-) a kdo to takhle neměl...;-D se tak žilo...ale co dodat když antidiskotéky jirky černého a taky zmíněný dežo ursini... a jeho modrý vrch... nějak nás to přece jen uplně nesemlelo, myslim. A náš gramec sjížděl hlavně Abbu a Smokie a pak Hanku Zagorovou... :-)R^dodnes mám staré desky schované... johny mi dal k svátku ... a jiné a jiné...

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti