Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Libore, já se moc omlouvám, že jsem tentokrát nezvládla roli tiskové mluvčí. Je to tím, že ta banda mne honí jako nadmutou kozu, navíc od té doby, co mi byla tato úloha svěřena, se mi hrnou nabídky ze všech světových stran. Musím tudíž po každém výstupu slézt zpět dolů, abych zatiskomluvila nějakému papaláši, a pak se znovu vracím na vrchol.

Každopádně za celou bandu nadšenců děkuji za poskytnutí azylu pro odpočinek tolik potřebný k načerpání sil - tempo je vražedné a sil nám ubývá. 

A pod vaším blogem (i na něm) je tak hezky, že k odpočinku zkrátka přímo vybízí!

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Válka je sviňa a válka se ženou...se nedá vyhrát :)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

neděste se, téměř nemůžeme nabrat dech ;-) trošku se ošplouchneme před závěrečnou fází výstupu a spořádaně se odebereme vstříct dalším vrcholům. ovšem upozorňuji, že zbloudilí členové výpravy se tady můžou courat ještě i zítra ;-)

díky za bezva blogy ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Horolezecká výprava vedená profesorem zajíčkem Řeháčkem dosáhla vrcholu Nanga Parbat (8 126 m) [>-]R^V;-)VR^[>-] při této příležitosti si dovolujeme požádat o bivak u naší snaze blízkého blogu ;-) bližší informace sdělí mluvčí výpravy Helena Koutková...

zde, na vrcholu, bych jako vzpomínku na námi dosaženou metu zanechala se slzou v oku svoji milovanou vaničku i se všemi kachničkami, zajíčky, svišti a vím já kdo všechno mi tam vůbec cestou vlezl. zvu vás tedy k rozlučkové hromadné koupeli, já už to pak na Everest nějak zvládnu i bez vany. tímto děkuji Františku Flísenskému, že tuto rekvizitu neohroženě táhl vzhůru v pantografu minimálně tři výškové kilometry. sportovním aktivitám výpravy a Libora Michvocíka třikrát nazdar!R^

7 0
možnosti

Tak jsme konečně na vrcholu!:-)

4 0
možnosti
Foto

Teď jsem určitě smíchem spálila aspoň jednu kalorii. A večeři, ale kdo by to 

řešil, muž jde stejně z domu. Na procházku, samozřejmě! 

Parádní dílko, má poklona!

2 0
možnosti
OU
KT

navrhuji vložit mobil Matesovi o tréningu do kapsy, tajně. též lze  angažovat čilejší psy spoluvenčitelů. intenzifikace, to je vaše cesta

2 0
možnosti
Foto

;-D Připomněl jste mi něčím film S tebou mě baví světR^

0 0
možnosti
OU
Foto

Libore, ty seš tak nádhernej magor! 

0 0
možnosti
OU

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS